نمایه نویسندگان

آ

  • آریا، کیومرث تأثیر مدیریت تجربه کامیابانه مشتریان نسل Z در بانکداری الکترونیکی(مطالعه موردی : بانک تجارت) [دوره 4، شماره 3، 1402]
  • آقایی، محمد بررسی مدیریت کلان داده‌ها و تاثیر آن بر رضایت مشتریان و عملکرد سازمانی در صنعت خرده فروشی ایران [دوره 4، شماره 1، 1402]
  • آندرواژ، لیلا ارائه الگوی مدیریت اسکیزوفرنی برند در خدمات بانکداری با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 4، شماره 1، 1402]

ا

  • استخری فر، نرگس تبیین نقش بازاریابی عصب پایه در بازاریابی الکترونیکی [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 98-121]
  • اطیار، الناز تحلیل ساختار ارتباطی حامیان و سرمایه گذاران و بنگاههای اقتصادی خطر پذیر با شرکتهای دانش بنیان با رویکرد روابط مالی و منابع سرمایه ای [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 1-37]
  • اکبری، احمدرضا بررسی تأثیر هوشمندی رقابتی بر عملکرد سازمان با تاکید بر نقش هوشمندی اجتماعی- استراتژیک در شرکت های صادرات محور شهر تهران در سال 1399 [دوره 4، شماره 3، 1402]
  • الهی خراسانی، اکبر هوش مصنوعی در بازاریابی: مرور سیستماتیک و جهت تحقیقات آینده [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 32-51]
  • امرائی، محسن بررسی تاثیر ساختار و آگاهی فرهنگی بر عملکرد استراتژیک با نقش میانجی هوش رقابتی (مورد مطالعه: بانک ملت) [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 119-139]
  • امیدی، فریدون تأثیر محیط متافیزیکی بر رضایت و تکرار خرید مشتریان؛ نقش ادراک [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 52-66]
  • امیری مکوندی، امین تبیین مدلی برای توسعه مدیریت استعداد در بخش گردشگری هوشمند بر مبنای تئوری داده بنیاد [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 38-60]
  • اوتادی، زهرا جذب هوش تجاری: تأثیر فشارهای خارجی و تعهد رهبر ارشد در طول بحران همه گیر [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 97-67]

ب

  • بابازاده بایی، ناصر جذب هوش تجاری: تأثیر فشارهای خارجی و تعهد رهبر ارشد در طول بحران همه گیر [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 97-67]
  • باشکوه آجیرلو، محمد بررسی استراتژی های رقابتی شرکت بیمه سامان با رویکرد مدیریت استراتژیک (مورد مطالعه: نمایندگی های بیمه سامان استان آذربایجان شرقی) [دوره 4، شماره 3، 1402]
  • باقریان کاسگری، باقر بررسی و استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در ایجاد مزیت رقابتی پایدار برای شرکتهای ساخت و ساز در قشم [دوره 4، شماره 3، 1402]
  • برهانی، سعیده تبیین نقش بازاریابی عصب پایه در بازاریابی الکترونیکی [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 98-121]

پ

  • پارسا معین، کوروش تأثیر مدیریت تجربه کامیابانه مشتریان نسل Z در بانکداری الکترونیکی(مطالعه موردی : بانک تجارت) [دوره 4، شماره 3، 1402]
  • پاسلاری، پیام ارائه الگوی بازاریابی ویدیویی در شبکه های اجتماعی [دوره 4، شماره 4، 1402]
  • پودات، کامران بررسی تأثیر عوامل اجتماعی و اقتصادی بر اشتغال در ایران [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 64-72]
  • پور علی گنجی، لیلا بررسی تاثیر سودمندی درک شده، سهولت استفاده، لذت، اعتماد و نفوذ اجتماعی بر قصد استفاده با نقش میانجی نگرش مصرف کننده (مورد مطالعه: مشتریان برق خورشیدی خانگی شهر یزد) [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 66-87]

ت

  • ترکاشوند، علیرضا ابزارها و اهداف هوشمند ایجاد ارزش لوکس در گردشگری دریایی: مورد گردشگران چینی مجله هتل داری و مدیریت گردشگری [دوره 4، شماره 1، 1402]

ج

  • جبرئیل پور دینور، حسین بررسی استراتژی های رقابتی شرکت بیمه سامان با رویکرد مدیریت استراتژیک (مورد مطالعه: نمایندگی های بیمه سامان استان آذربایجان شرقی) [دوره 4، شماره 3، 1402]
  • جمشیدی، داریوش طراحی و ارزیابی مدل در بازاریابی هوشمند احساسی (مورد مطالعه: مشتریان رستوران های جزیره کیش) [دوره 4، شماره 1، 1402]
  • جهان فر، حامد هوش مصنوعی در بازاریابی: مرور سیستماتیک و جهت تحقیقات آینده [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 32-51]
  • جی بابین، باری مطالعه ای اقتباسی از سواد رسانه ای اروپا: تاثیر اخبار شبکه مجازی بر بازاریابی سهام و بازار سرمایه [دوره 4، شماره 1، 1402]

ح

  • حمیدوند، امین ابزارها و اهداف هوشمند ایجاد ارزش لوکس در گردشگری دریایی: مورد گردشگران چینی مجله هتل داری و مدیریت گردشگری [دوره 4، شماره 1، 1402]

خ

  • خاتمی، الهام سادات تاثیر کسب و کار سبز هوشمند بر افزایش قیمت سهام شرکت های تولیدی [دوره 4، شماره 1، 1402]
  • خاضعی فر، محمد مهدی بررسی تاثیر ساختار و آگاهی فرهنگی بر عملکرد استراتژیک با نقش میانجی هوش رقابتی (مورد مطالعه: بانک ملت) [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 119-139]

د

  • درزی اواتی، صدیقه بررسی تأثیر ویژگی‌های تبلیغات رسانه‌های اجتماعی (اینستاگرام) بر قصد خرید مشتریان (مطالعه موردی: مشتریان فروشگاه رفاه شهر سوادکوه) [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 17-31]
  • دهکردیان، پرستو تأثیر محیط متافیزیکی بر رضایت و تکرار خرید مشتریان؛ نقش ادراک [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 52-66]

ر

  • رحیمی باغملک، جهانبخش تبیین مدلی برای توسعه مدیریت استعداد در بخش گردشگری هوشمند بر مبنای تئوری داده بنیاد [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 38-60]
  • رحیمی کلور، حسین بررسی استراتژی های رقابتی شرکت بیمه سامان با رویکرد مدیریت استراتژیک (مورد مطالعه: نمایندگی های بیمه سامان استان آذربایجان شرقی) [دوره 4، شماره 3، 1402]
  • رشنو، علی ارائه الگوی مدیریت اسکیزوفرنی برند در خدمات بانکداری با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 4، شماره 1، 1402]
  • روستا، علیرضا طراحی و ارزیابی مدل در بازاریابی هوشمند احساسی (مورد مطالعه: مشتریان رستوران های جزیره کیش) [دوره 4، شماره 1، 1402]

ز

  • زرین جوی الوار، سهیلا ارائه الگوی مدیریت اسکیزوفرنی برند در خدمات بانکداری با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 4، شماره 1، 1402]

س

  • سرشار، حمیدرضا مطالعه ای اقتباسی از سواد رسانه ای اروپا: تاثیر اخبار شبکه مجازی بر بازاریابی سهام و بازار سرمایه [دوره 4، شماره 1، 1402]

ش

  • شاهزاده صفوی، فاطمه سادات بررسی تطبیقی موبایل مارکتینگ و بازی گونه سازی [دوره 4، شماره 1، 1402]
  • شفیعی نجف آبادی، امیر حسین بررسی و مقایسه شاخص‌های ادراک فساد، تراز تجاری، سهولت انجام کسب‌وکار، سرمایه‌گذاری خارجی و نوسانات صادراتی در کشورهای عضو سازمان شانگهای [دوره 4، شماره 3، 1402]

ص

  • صالحی، اکبر تاثیر کسب و کار سبز هوشمند بر افزایش قیمت سهام شرکت های تولیدی [دوره 4، شماره 1، 1402]
  • صفوی همامی، سید محمد اکتشاف عوامل کلان فرهنگی مرتبط با موفقیت و شکست بازاریابی سازمان در زمان دورکاری؛ رویکرد تحلیل مضمون [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 95-116]

ع

غ

  • غمخواری، سیده معصومه بررسی تاثیر انعطاف پذیری معماری پلتفرم بر عملکرد رقابتی، با میانجی گری قابلیت خرید ، مدیریت کانال و خدمات آنلاین و تعدیلگری تعامل تامین کننده ، توزیع کننده و مشتری(مورد مطالعه: شرکت دیجی کالا) [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 140-155]
  • غمخواری، سیده معصومه بررسی تاثیر سودمندی درک شده، سهولت استفاده، لذت، اعتماد و نفوذ اجتماعی بر قصد استفاده با نقش میانجی نگرش مصرف کننده (مورد مطالعه: مشتریان برق خورشیدی خانگی شهر یزد) [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 66-87]

ف

  • فرقانی، محمدحسین تاثیر بین نشانه های حسی و تمایل به خرید آنی خوراکی های خیابانی [دوره 4، شماره 3، 1402]

ق

  • قاسمیان صاحبی، علی بررسی مدیریت کلان داده‌ها و تاثیر آن بر رضایت مشتریان و عملکرد سازمانی در صنعت خرده فروشی ایران [دوره 4، شماره 1، 1402]
  • قربانی دولت آبادی، مسعود تهیه و تدوین فرایند مهندسی ارزش در پروژه شهرداری‌ هوشمند(مطالعه موردی: شهرداری های مناطق ده گانه شهر شیراز) [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 79-94]
  • قلی زاده ارات بنی، مهدی بررسی تأثیر ویژگی‌های تبلیغات رسانه‌های اجتماعی (اینستاگرام) بر قصد خرید مشتریان (مطالعه موردی: مشتریان فروشگاه رفاه شهر سوادکوه) [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 17-31]

ک

  • کاظم پور، ابراهیم تأثیر مدیریت تجربه کامیابانه مشتریان نسل Z در بانکداری الکترونیکی(مطالعه موردی : بانک تجارت) [دوره 4، شماره 3، 1402]
  • کردحیدری، راحیل بررسی مدیریت کلان داده‌ها و تاثیر آن بر رضایت مشتریان و عملکرد سازمانی در صنعت خرده فروشی ایران [دوره 4، شماره 1، 1402]
  • کریمی، کیهانه تبیین مدلی برای توسعه مدیریت استعداد در بخش گردشگری هوشمند بر مبنای تئوری داده بنیاد [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 38-60]
  • کمالی کلوچانی، ابوذر بررسی و استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در ایجاد مزیت رقابتی پایدار برای شرکتهای ساخت و ساز در قشم [دوره 4، شماره 3، 1402]
  • کیوان بنه کهل، محمود بررسی و مقایسه شاخص‌های ادراک فساد، تراز تجاری، سهولت انجام کسب‌وکار، سرمایه‌گذاری خارجی و نوسانات صادراتی در کشورهای عضو سازمان شانگهای [دوره 4، شماره 3، 1402]

گ

  • گودینی، مریم ارائه الگوی چالش های بازاریابی هوشمند تاثیرگذار در رسانه های اجتماعی با بهره گیری از روش تحلیل تم [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 61-78]

م

  • محبی، مجید طراحی و ارزیابی مدل در بازاریابی هوشمند احساسی (مورد مطالعه: مشتریان رستوران های جزیره کیش) [دوره 4، شماره 1، 1402]
  • محمدی، مهدی اکتشاف عوامل کلان فرهنگی مرتبط با موفقیت و شکست بازاریابی سازمان در زمان دورکاری؛ رویکرد تحلیل مضمون [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 95-116]
  • محمدی، موهان ارائه الگوی بازاریابی ویدیویی در شبکه های اجتماعی [دوره 4، شماره 4، 1402]
  • مختاری کلیج کلا، مریم بررسی تأثیر ویژگی‌های تبلیغات رسانه‌های اجتماعی (اینستاگرام) بر قصد خرید مشتریان (مطالعه موردی: مشتریان فروشگاه رفاه شهر سوادکوه) [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 17-31]
  • مرادپور، سعید ارائه الگوی بازاریابی ویدیویی در شبکه های اجتماعی [دوره 4، شماره 4، 1402]
  • مرادی شهدادی، خسرو بررسی تأثیر عوامل اجتماعی و اقتصادی بر اشتغال در ایران [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 64-72]
  • مرتضوی موغاری، سید حامد بررسی تاثیر انعطاف پذیری معماری پلتفرم بر عملکرد رقابتی، با میانجی گری قابلیت خرید ، مدیریت کانال و خدمات آنلاین و تعدیلگری تعامل تامین کننده ، توزیع کننده و مشتری(مورد مطالعه: شرکت دیجی کالا) [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 140-155]
  • مسجودی، صادی ارائه الگوی بازاریابی ویدیویی در شبکه های اجتماعی [دوره 4، شماره 4، 1402]
  • مشایخی، مریم تاثیر بین نشانه های حسی و تمایل به خرید آنی خوراکی های خیابانی [دوره 4، شماره 3، 1402]
  • معنوی، محمدصادق بررسی تطبیقی موبایل مارکتینگ و بازی گونه سازی [دوره 4، شماره 1، 1402]
  • مقدم ضیابری، سیدمهرداد ترکیب استراتژی‌های قیمت‌گذاری به کمک یادگیری ماشین (مطالعه موردی: شرکت فرآورده‌های لبنی گلا) [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 1-16]
  • موسوی روشن، سیدمجید ترکیب استراتژی‌های قیمت‌گذاری به کمک یادگیری ماشین (مطالعه موردی: شرکت فرآورده‌های لبنی گلا) [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 1-16]
  • موقر، مرتضی ارائه الگوی چالش های بازاریابی هوشمند تاثیرگذار در رسانه های اجتماعی با بهره گیری از روش تحلیل تم [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 61-78]

ن

  • نادری، دین آرا بررسی نقش هدایتگر مدیر در فرآیند وفادارسازی کارکنان [دوره 4، شماره 3، 1402]

ی

  • یونسی، ولی اله تهیه و تدوین فرایند مهندسی ارزش در پروژه شهرداری‌ هوشمند(مطالعه موردی: شهرداری های مناطق ده گانه شهر شیراز) [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 79-94]