آ
-
آریا، کیومرث
تأثیر مدیریت تجربه کامیابانه مشتریان نسل Z در بانکداری الکترونیکی(مطالعه موردی : بانک تجارت) [دوره 4، شماره 3، 1402]
-
آقایی، محمد
بررسی مدیریت کلان دادهها و تاثیر آن بر رضایت مشتریان و عملکرد سازمانی در صنعت خرده فروشی ایران [دوره 4، شماره 1، 1402]
-
آندرواژ، لیلا
ارائه الگوی مدیریت اسکیزوفرنی برند در خدمات بانکداری با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 4، شماره 1، 1402]
ا
-
استخری فر، نرگس
تبیین نقش بازاریابی عصب پایه در بازاریابی الکترونیکی [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 98-121]
-
اطیار، الناز
تحلیل ساختار ارتباطی حامیان و سرمایه گذاران و بنگاههای اقتصادی خطر پذیر با شرکتهای دانش بنیان با رویکرد روابط مالی و منابع سرمایه ای [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 1-37]
-
اکبری، احمدرضا
بررسی تأثیر هوشمندی رقابتی بر عملکرد سازمان با تاکید بر نقش هوشمندی اجتماعی- استراتژیک در شرکت های صادرات محور شهر تهران در سال 1399 [دوره 4، شماره 3، 1402]
-
الهی خراسانی، اکبر
هوش مصنوعی در بازاریابی: مرور سیستماتیک و جهت تحقیقات آینده [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 32-51]
-
امرائی، محسن
بررسی تاثیر ساختار و آگاهی فرهنگی بر عملکرد استراتژیک با نقش میانجی هوش رقابتی (مورد مطالعه: بانک ملت) [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 119-139]
-
امیدی، فریدون
تأثیر محیط متافیزیکی بر رضایت و تکرار خرید مشتریان؛ نقش ادراک [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 52-66]
-
امیری مکوندی، امین
تبیین مدلی برای توسعه مدیریت استعداد در بخش گردشگری هوشمند بر مبنای تئوری داده بنیاد [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 38-60]
-
اوتادی، زهرا
جذب هوش تجاری: تأثیر فشارهای خارجی و تعهد رهبر ارشد در طول بحران همه گیر [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 97-67]
ب
-
بابازاده بایی، ناصر
جذب هوش تجاری: تأثیر فشارهای خارجی و تعهد رهبر ارشد در طول بحران همه گیر [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 97-67]
-
باشکوه آجیرلو، محمد
بررسی استراتژی های رقابتی شرکت بیمه سامان با رویکرد مدیریت استراتژیک (مورد مطالعه: نمایندگی های بیمه سامان استان آذربایجان شرقی) [دوره 4، شماره 3، 1402]
-
باقریان کاسگری، باقر
بررسی و استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در ایجاد مزیت رقابتی پایدار برای شرکتهای ساخت و ساز در قشم [دوره 4، شماره 3، 1402]
-
برهانی، سعیده
تبیین نقش بازاریابی عصب پایه در بازاریابی الکترونیکی [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 98-121]
پ
-
پارسا معین، کوروش
تأثیر مدیریت تجربه کامیابانه مشتریان نسل Z در بانکداری الکترونیکی(مطالعه موردی : بانک تجارت) [دوره 4، شماره 3، 1402]
-
پاسلاری، پیام
ارائه الگوی بازاریابی ویدیویی در شبکه های اجتماعی [دوره 4، شماره 4، 1402]
-
پودات، کامران
بررسی تأثیر عوامل اجتماعی و اقتصادی بر اشتغال در ایران [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 64-72]
-
پور علی گنجی، لیلا
بررسی تاثیر سودمندی درک شده، سهولت استفاده، لذت، اعتماد و نفوذ اجتماعی بر قصد استفاده با نقش میانجی نگرش مصرف کننده (مورد مطالعه: مشتریان برق خورشیدی خانگی شهر یزد) [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 66-87]
ت
-
ترکاشوند، علیرضا
ابزارها و اهداف هوشمند ایجاد ارزش لوکس در گردشگری دریایی: مورد گردشگران چینی مجله هتل داری و مدیریت گردشگری [دوره 4، شماره 1، 1402]
ج
-
جبرئیل پور دینور، حسین
بررسی استراتژی های رقابتی شرکت بیمه سامان با رویکرد مدیریت استراتژیک (مورد مطالعه: نمایندگی های بیمه سامان استان آذربایجان شرقی) [دوره 4، شماره 3، 1402]
-
جمشیدی، داریوش
طراحی و ارزیابی مدل در بازاریابی هوشمند احساسی (مورد مطالعه: مشتریان رستوران های جزیره کیش) [دوره 4، شماره 1، 1402]
-
جهان فر، حامد
هوش مصنوعی در بازاریابی: مرور سیستماتیک و جهت تحقیقات آینده [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 32-51]
-
جی بابین، باری
مطالعه ای اقتباسی از سواد رسانه ای اروپا: تاثیر اخبار شبکه مجازی بر بازاریابی سهام و بازار سرمایه [دوره 4، شماره 1، 1402]
ح
-
حمیدوند، امین
ابزارها و اهداف هوشمند ایجاد ارزش لوکس در گردشگری دریایی: مورد گردشگران چینی مجله هتل داری و مدیریت گردشگری [دوره 4، شماره 1، 1402]
خ
-
خاتمی، الهام سادات
تاثیر کسب و کار سبز هوشمند بر افزایش قیمت سهام شرکت های تولیدی [دوره 4، شماره 1، 1402]
-
خاضعی فر، محمد مهدی
بررسی تاثیر ساختار و آگاهی فرهنگی بر عملکرد استراتژیک با نقش میانجی هوش رقابتی (مورد مطالعه: بانک ملت) [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 119-139]
د
-
درزی اواتی، صدیقه
بررسی تأثیر ویژگیهای تبلیغات رسانههای اجتماعی (اینستاگرام) بر قصد خرید مشتریان (مطالعه موردی: مشتریان فروشگاه رفاه شهر سوادکوه) [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 17-31]
-
دهکردیان، پرستو
تأثیر محیط متافیزیکی بر رضایت و تکرار خرید مشتریان؛ نقش ادراک [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 52-66]
ر
-
رحیمی باغملک، جهانبخش
تبیین مدلی برای توسعه مدیریت استعداد در بخش گردشگری هوشمند بر مبنای تئوری داده بنیاد [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 38-60]
-
رحیمی کلور، حسین
بررسی استراتژی های رقابتی شرکت بیمه سامان با رویکرد مدیریت استراتژیک (مورد مطالعه: نمایندگی های بیمه سامان استان آذربایجان شرقی) [دوره 4، شماره 3، 1402]
-
رشنو، علی
ارائه الگوی مدیریت اسکیزوفرنی برند در خدمات بانکداری با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 4، شماره 1، 1402]
-
روستا، علیرضا
طراحی و ارزیابی مدل در بازاریابی هوشمند احساسی (مورد مطالعه: مشتریان رستوران های جزیره کیش) [دوره 4، شماره 1، 1402]
ز
-
زرین جوی الوار، سهیلا
ارائه الگوی مدیریت اسکیزوفرنی برند در خدمات بانکداری با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 4، شماره 1، 1402]
س
-
سرشار، حمیدرضا
مطالعه ای اقتباسی از سواد رسانه ای اروپا: تاثیر اخبار شبکه مجازی بر بازاریابی سهام و بازار سرمایه [دوره 4، شماره 1، 1402]
ش
-
شاهزاده صفوی، فاطمه سادات
بررسی تطبیقی موبایل مارکتینگ و بازی گونه سازی [دوره 4، شماره 1، 1402]
-
شفیعی نجف آبادی، امیر حسین
بررسی و مقایسه شاخصهای ادراک فساد، تراز تجاری، سهولت انجام کسبوکار، سرمایهگذاری خارجی و نوسانات صادراتی در کشورهای عضو سازمان شانگهای [دوره 4، شماره 3، 1402]
ص
-
صالحی، اکبر
تاثیر کسب و کار سبز هوشمند بر افزایش قیمت سهام شرکت های تولیدی [دوره 4، شماره 1، 1402]
-
صفوی همامی، سید محمد
اکتشاف عوامل کلان فرهنگی مرتبط با موفقیت و شکست بازاریابی سازمان در زمان دورکاری؛ رویکرد تحلیل مضمون [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 95-116]
ع
-
عیوضی حشمت، علی اصغر
تاثیر بین نشانه های حسی و تمایل به خرید آنی خوراکی های خیابانی [دوره 4، شماره 3، 1402]
غ
-
غمخواری، سیده معصومه
بررسی تاثیر انعطاف پذیری معماری پلتفرم بر عملکرد رقابتی، با میانجی گری قابلیت خرید ، مدیریت کانال و خدمات آنلاین و تعدیلگری تعامل تامین کننده ، توزیع کننده و مشتری(مورد مطالعه: شرکت دیجی کالا) [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 140-155]
-
غمخواری، سیده معصومه
بررسی تاثیر سودمندی درک شده، سهولت استفاده، لذت، اعتماد و نفوذ اجتماعی بر قصد استفاده با نقش میانجی نگرش مصرف کننده (مورد مطالعه: مشتریان برق خورشیدی خانگی شهر یزد) [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 66-87]
ف
-
فرقانی، محمدحسین
تاثیر بین نشانه های حسی و تمایل به خرید آنی خوراکی های خیابانی [دوره 4، شماره 3، 1402]
ق
-
قاسمیان صاحبی، علی
بررسی مدیریت کلان دادهها و تاثیر آن بر رضایت مشتریان و عملکرد سازمانی در صنعت خرده فروشی ایران [دوره 4، شماره 1، 1402]
-
قربانی دولت آبادی، مسعود
تهیه و تدوین فرایند مهندسی ارزش در پروژه شهرداری هوشمند(مطالعه موردی: شهرداری های مناطق ده گانه شهر شیراز) [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 79-94]
-
قلی زاده ارات بنی، مهدی
بررسی تأثیر ویژگیهای تبلیغات رسانههای اجتماعی (اینستاگرام) بر قصد خرید مشتریان (مطالعه موردی: مشتریان فروشگاه رفاه شهر سوادکوه) [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 17-31]
ک
-
کاظم پور، ابراهیم
تأثیر مدیریت تجربه کامیابانه مشتریان نسل Z در بانکداری الکترونیکی(مطالعه موردی : بانک تجارت) [دوره 4، شماره 3، 1402]
-
کردحیدری، راحیل
بررسی مدیریت کلان دادهها و تاثیر آن بر رضایت مشتریان و عملکرد سازمانی در صنعت خرده فروشی ایران [دوره 4، شماره 1، 1402]
-
کریمی، کیهانه
تبیین مدلی برای توسعه مدیریت استعداد در بخش گردشگری هوشمند بر مبنای تئوری داده بنیاد [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 38-60]
-
کمالی کلوچانی، ابوذر
بررسی و استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در ایجاد مزیت رقابتی پایدار برای شرکتهای ساخت و ساز در قشم [دوره 4، شماره 3، 1402]
-
کیوان بنه کهل، محمود
بررسی و مقایسه شاخصهای ادراک فساد، تراز تجاری، سهولت انجام کسبوکار، سرمایهگذاری خارجی و نوسانات صادراتی در کشورهای عضو سازمان شانگهای [دوره 4، شماره 3، 1402]
گ
-
گودینی، مریم
ارائه الگوی چالش های بازاریابی هوشمند تاثیرگذار در رسانه های اجتماعی با بهره گیری از روش تحلیل تم [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 61-78]
م
-
محبی، مجید
طراحی و ارزیابی مدل در بازاریابی هوشمند احساسی (مورد مطالعه: مشتریان رستوران های جزیره کیش) [دوره 4، شماره 1، 1402]
-
محمدی، مهدی
اکتشاف عوامل کلان فرهنگی مرتبط با موفقیت و شکست بازاریابی سازمان در زمان دورکاری؛ رویکرد تحلیل مضمون [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 95-116]
-
محمدی، موهان
ارائه الگوی بازاریابی ویدیویی در شبکه های اجتماعی [دوره 4، شماره 4، 1402]
-
مختاری کلیج کلا، مریم
بررسی تأثیر ویژگیهای تبلیغات رسانههای اجتماعی (اینستاگرام) بر قصد خرید مشتریان (مطالعه موردی: مشتریان فروشگاه رفاه شهر سوادکوه) [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 17-31]
-
مرادپور، سعید
ارائه الگوی بازاریابی ویدیویی در شبکه های اجتماعی [دوره 4، شماره 4، 1402]
-
مرادی شهدادی، خسرو
بررسی تأثیر عوامل اجتماعی و اقتصادی بر اشتغال در ایران [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 64-72]
-
مرتضوی موغاری، سید حامد
بررسی تاثیر انعطاف پذیری معماری پلتفرم بر عملکرد رقابتی، با میانجی گری قابلیت خرید ، مدیریت کانال و خدمات آنلاین و تعدیلگری تعامل تامین کننده ، توزیع کننده و مشتری(مورد مطالعه: شرکت دیجی کالا) [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 140-155]
-
مسجودی، صادی
ارائه الگوی بازاریابی ویدیویی در شبکه های اجتماعی [دوره 4، شماره 4، 1402]
-
مشایخی، مریم
تاثیر بین نشانه های حسی و تمایل به خرید آنی خوراکی های خیابانی [دوره 4، شماره 3، 1402]
-
معنوی، محمدصادق
بررسی تطبیقی موبایل مارکتینگ و بازی گونه سازی [دوره 4، شماره 1، 1402]
-
مقدم ضیابری، سیدمهرداد
ترکیب استراتژیهای قیمتگذاری به کمک یادگیری ماشین (مطالعه موردی: شرکت فرآوردههای لبنی گلا) [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 1-16]
-
موسوی روشن، سیدمجید
ترکیب استراتژیهای قیمتگذاری به کمک یادگیری ماشین (مطالعه موردی: شرکت فرآوردههای لبنی گلا) [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 1-16]
-
موقر، مرتضی
ارائه الگوی چالش های بازاریابی هوشمند تاثیرگذار در رسانه های اجتماعی با بهره گیری از روش تحلیل تم [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 61-78]
ن
-
نادری، دین آرا
بررسی نقش هدایتگر مدیر در فرآیند وفادارسازی کارکنان [دوره 4، شماره 3، 1402]
ی
-
یونسی، ولی اله
تهیه و تدوین فرایند مهندسی ارزش در پروژه شهرداری هوشمند(مطالعه موردی: شهرداری های مناطق ده گانه شهر شیراز) [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 79-94]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد